marți, 21 decembrie 2010

Rosso nerii suntem noi!

Am văzut la TV reclama cu Chivu la Vodafone şi pot sa zic că îmi tresară inima de cate ori văd acei copii (rosso nerii juniori ) de la CSM Reşiţa.

Aşa mi-a venit ideea acestei postări.

Am primit de la un bun prieten cateva poze, care, cred eu, trebuie postate pe acest site.

Cu ce echipa a jucat CSM Reşiţa la meciul din aceste poze e un mister pentru mine. Poate voi, cei care sunteţi microbişti adevaraţi, puteţi da detalii.

 Mulţumesc pe această cale lui Marius Crai pentru aceste poze.


















Cel de-al treilea spot publicitar si cel mai fain, nu l-am găsit din păcate. Dar de îndată ce apare îl voi posta.

Să nu uitaţi: ROSSO NERII SUNTEM NOI!

7 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)