duminică, 30 ianuarie 2011

Markenting timpuriu - 1940

Acest set de reclame din anii 1940 sunt o dovada a faptului că markentingul şi concurenţa existau într-un mod sau altul.



 În 1936 a fost terminată construcţia Hotelului Cerna, realizată  într-un stil ce imita casele ţăranilor români iar după 4 ani apare această reclamă.



Interesant mod de tratare a beţiei... cât şi a celorlalte "boli".



Ţigla de Lugoj. Nu cred că mai are nevoie de vreo prezentare.







Reclamă la chibrite.



Construcţii metalice.







Renumitele baterii Dura din Timişoara.





Cosmetice, o industrie prosperă şi în ziua de azi.



Institut de arte grafice.
















Iată că şi pietrarii işi făceau reclamă.

Privind aceste reclame, pot spune că pe acea vreme, deşi era un capitalism sălbatic, oamenii încercau prin orice putere să îşi facă reclamă afacerilor. În 1948 această concurenţă de piaţa a fost redusă la zero, totul naţionalizăndu-se. Iar dupa 1989 totul s-a privatizat, haotic!

1 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)