sâmbătă, 10 iulie 2010

Prima zi de petrecere, Serbările Timişoreana

Cum va anuntam, Serbarile Timisoreana au revenit in Resita si in acest an, cu multe surprize dintre cele mai placute.

Mi-am dorit foarte mult sa ii revad pe baietii de la Cargo, care de altfel ne trec pragul des. Am regasit aceeasi ‘stare’. Baietii au facut o atmosfera de zile mari si asta o sa vedeti in mai toate pozele. Resitenii i-au rechemat pe scena pentru un bis si au fost recompensati pe masura.

[gallery link="file"]

Ce am mai vazut eu ? Concursurile organizate inainte de concerte au strans multa lume doritoare de premii semnate Timisoreana, iar terasele au adapostit de arsita serii multi resiteni inca mult dupa concertele baietilor de la Cargo si Zob. Bere Timisoreana la draft sau la doza, dupa preferinte, mancaruri pe toate gusturile si o atmosfera cu adevarat incendiara.

In seara asta sunt anuntati Zero si Holograf, deci haideti sa ne vedem cu totii in Parc Victoria alaturi de Timisoreana. Cu multa voie buna si chef de aplaudat, fireste!

Nu uitati insa: o bere cu traditie se bea cumpatat.

2 comentarii :

Claudia spunea...

super distractie ;)

Monica spunea...

cam putine poze....as fi vrut sa vad mai multe....din fiecare zi....:)

Trimiteți un comentariu

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)